ZOSTALIŚMY UHONOROWANI
DYPLOMEM ORAZ MEDALEM
ZA WKŁAD WŁOŻONY W ROZWÓJ
RYNKU NIERUCHOMOŚCI.

DZIĘKUJEMY.

Oprogramowanie dla biur podróży
ico

Informacje szczegółowe - funkcje

Charakterystyka
System Galactica Magellan jest systemem informatycznym nowej generacji, przeznaczonym dla biur turystycznych. Łączy w sobie wszystkie cechy niezbędne do sprawnego i efektywnego funkcjonowania nowoczesnego biura. Poniżej znajduje się szczegółowa charakterystyka modułów systemu.
  • Baza ofert - (imprez wyjazdowych). Każda impreza posiada własną metrykę, w której zgromadzone są informacje. Do każdej oferty możemy przypisać kilka terminów wyjazdowych. Do każdego terminu natomiast można zdefiniować takie elementy jak: programy (dokumenty elektroniczne np. Word), autokar, miejsca hotelowe, itp.
  • Katalog ofert - Element systemu za pomocą którego możemy stworzyć dowolną strukturę hierarchiczną ofert wycieczkowych z uwagi na ich destynację. W praktyce jest to wykorzystywane w serwisie internetowym do prezentacji ofert wg destynacji.
  • Baza hoteli - W tym elemencie systemu definiujemy kontrahentów oraz hotele. Do każdego hotelu możemy zdefiniować bazę dostępnych pokoi wraz z cennikiem wg standardów.
  • Baza klientów - Każdy klient raz zarejestrowany w bazie może być przypisany do wielu imprez bez konieczności ponownej rejestracji. Baza klientów, podobnie jak pozostałe elementy systemu jest gromadzona przyrostowo i nigdy nie jest usuwana, tzn. że mamy ciągły dostęp do danych archiwalnych.
    Klienci
  • Rezerwacje - Każdy klient z bazy może zostać zapisany na dowolny termin wyjazdowy i/lub zarezerwować pokoje hotelowe. W procesie rezerwacji można definiować: umiejscowienie uczestnika w pokoju i autokarze oraz rejestrować wpłaty związane z danym wyjazdem i generować dokumenty (np. kartę zgłoszenia).
  • Dokumenty rozliczeniowe - Z poziomu rezerwacji oraz bezpośrednio z menu systemu można dodać dokumenty roszczeniowe takie jak faktury oraz dokumenty wpłat i wypłat. Dostępny jest rejestr wszystkich dokumentów oraz tzw. raport kasowy ujmujący wpłaty i wypłaty.
    Rezerwacje
  • Zapytania ofertowe - Moduł umożliwiający rejestrację i nadzór zapytań ofertowych napływających od klientów tzw. grupowych. Rejestrowane są informacje dot. zapytania oraz terminy związane z realizacją tego zapytania. Jest to element wspierający organizację imprez pozakatalogowych.
  • Autokary - Możliwość zdefiniowana używanych w organizacji szablonów autokarów (jeżeli chodzi o rozmieszczenie miejsc).
  • Pokoje - Możliwość zdefiniowania wykorzystywanych w rezerwacjach oraz hotelach szablonów pokoi.
  • System opcji dodatkowych do ofert i hoteli - Jest to element, który wpływa na elastyczność systemu Galactica Magellan jeśli, np. jedne z hoteli posiadają możliwość wykupienia sauny i zwiedzania pobliskiego muzeum, samodzielnie można zdefiniować elementy, które klient lub agent będzie mógł dopisać do rezerwacji.
  • Moduł obsługi poczty e-mail po protokole i-map, poczta dostępna z poziomu systemu. System może także wysyłać automatycznie lub na żądanie powiadomienia e-mail, np. przypomnienia o wpłacie, podziękowania za dokonanie wpłaty itp. Ponadto integruje Twoje skrzynki e-mailowe - oznacza to, że zarówno poczta przychodząca jak i wychodząca rozdzielana jest wg klientów i przeglądając dane klienta możliwy jest szybki jej podgląd.
  • Raporty i zestawienia - Jest to element dostosowywany na etapie wdrożenia. Moduł raportów może generować dowolne zestawienia potrzebne w biurze, np.: listy uczestników, zestawienia finansowe, obciążenie autokarów wycieczek i hoteli itp.
  • Ankiety - System posiada prosty moduł ankietowania klientów, którzy korzystali z usług biura, kilka pytań pozwalających zorientować się jaki jest poziom zadowolenia klientów i gdzie planują wypoczynek w kolejnym roku.
  • Tablica informacyjna - będąca nawigatorem i przewodnikiem po aplikacji, zawiera spersonalizowane komunikaty, różne dla każdego agenta, zawiera informacje o tym, jakie działania należy podjąć i inne najistotniejsze wiadomości, np.: przypomnienia o planowanych zadaniach do wykonania.
  • Zarządzanie użytkownikami - 3 poziomy praw dostępu, uprawnienia administratora, managera i pracownika biura, plus szereg szczegółowych ról związanych z konkretnymi funkcjami systemu.
  • Możliwość samodzielnego tłumaczenia aplikacji na dowolną ilość języków, a co za tym idzie również tworzenia wielojęzycznej strony internetowej.
  • Ergonomiczny system zarządzania treścią strony WWW (CMS) - pozwalający na samodzielne wprowadzanie i aktualizację artykułów i grafiki.

Jeśli funkcjonalność systemu Magellan nie spełnia Państwa oczekiwań wykonamy dla Państwa inne dowolne aplikacje internetowe lub prosimy zapoznać się z informacją w dziale dedykowane systemy CRM. W tym celu zapraszamy do przesłania zapytania ofertowego na oprogramowanie dedykowane.
do góry
Aktualności

Do systemu Galactica  Magellan został dodany moduł dyspozycyjności pokoi, polegajacy na kontrolowaniu dostępności pokoi w poszczególnych hotelach dla określonych terminów. Moduł ten jest wspierany przez hurtową wysyłkę zapytań do hoteli. Pozwala to w dowolnym momencie na precyzyjne określenie stanu wolnych miejsc oraz jeżeli wymagają tego sytuacje, szybkie zapytanie hotelu o dyspozycyjność.

 

więcej aktualności

Jeśli masz pytanie
lub chcesz poznać aktualne promocje

zostaw swój numer
Za chwilę oddzwonimy

Galactica - oprogramowanie dla firm - innowacyjna gospodarka